[Epitesz-barkacs] vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 11., Szo, 18:59:16 CET

jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2012.02.11.:

> A vízóraaknában, ha az nem nyitott, hanem van fedele, ki van zárva, hogy
> bármi  lefagyjon.

le van fedve rendesen a vízóraakna is, és én is 25 évben nem tapasztaltam ilyet

> A kerticsap igen. Megoldás lenne a víztelenítés.

az mindig le van víztelenítve, a felszinen a csap leszedve,
és a gödör mélyében levő víztelenítővel van kinyitva,
telemegy a 30literes tartály, és azonnal víztelenítem

az utolsó 1liter lett kimentve hőmérésre, és 6-án mértem 3,5celsiust :-(
12m 3/4-es cső van az utcai vezetéktől, szóval a 30-adik utolsó 1 liter
az utcabeli csővezetékben levő hőfokot mutatja (szerintem)