[Epitesz-barkacs] vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 11., Szo, 20:25:17 CET

nálunk múlt évben január 28-án cseréltek órát, itt is hibbantak
voltak, jobb lett volna tavasszal, vagy nyáron,
de a kismelóssal a nagyfőnökök b at sznak ki a legjobban

a kúttal a háttérben nem vagyok köteles a rötyit ivóvízzel
továbbítani, pláne, hogy csatorna sincs, pedig 25 éve
vakították a parasztokat minden évben, hogy " már jövőre lesz "

ha most a fővárosi vízmű fagyasztja az ivóvizet, akkor
én szigeteljem a vízóraaknát ? igy is csak 3,5celsiusos víz
éri el a vízórámat, majd melegítsem is, hogy beérjen a házba ?
rohadjanak meg :-(