[Epitesz-barkacs] vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2012. Feb. 12., V, 02:12:29 CET

Nekem vagy három napon át -10,5 fokot mért a hőmérőm, a kinti szenzoron
keresztül. Mivel állandó volt a mért adat, kimentem megnézni, mitől is.
Aztán rájöttem, hogy az ősszel feldobtam a tetőre a szenzort, mert útban
volt a hungarocell sározásánál. Na most aztán esett rá némi hó, meg még a
szél is odatekert vagy 25 centit. De vajon miért -10,5 fok volt a hó alatti
szenzornál folyamatosan?
Miután kirángattam, néhány perc alatt felment -4,4 fokra a hőmérséklet. Így
már tuti volt a helyzet.

Misi