[Epitesz-barkacs] vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2012. Feb. 12., V, 02:18:36 CET

Érdekes ez a dolog. Mikor a nejem nagyanyjánál laktunk 10 évig, soha nem
lett elzárva a kerti csap télre. Pedig semmi szigetelése nem volt. A kertben
felállt a földből vagy egy méter magasságig egy 1 colos cső, csak úgy
csupaszon, aminek a végén volt egy alu tekerős csap. Első évben
elfelejtettem vízteleníteni. Be is fagyott rendesen. Tavasszal csupán annyi
volt a dolgom, hogy miközben olvadt ki a csap, zárni kellett rajta egy
negyed fordulatot, mert csöpögött. Azért asz igazsághoz hozzá tartozik, hogy
nem volt ez így tíz évig, mert odaköltözésem után 4-5 évvel rákötöttünk a
vezetékes vízre és akkor már ez az ág nem lett megtáplálva. De így is csoda,
mit kibírt az a cső és csap.

Misi