[Epitesz-barkacs] vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 12., V, 10:09:54 CET

vajk fekete wrote:

> Ha kello gondossaggal leszigetelnem, szopna a vizoraleolvaso rendesen.

Én nem tettem meg, de ha megtenném, kb úgy nézne ki, hogy belül lenne
ráragasztva mondjuk 5 centi hungarocell a betonfödémjére, aztán oldalt is lefelé
még fél métert körbe.

Kicsit macerás, de belülről kell csinálni, fényforrást is le kell vinni. A
tetejénél is egybe lefedni a lyukat is, majd alulról egy késsel úgy kivágni a
nyílásnak megfelelő darabot, hogy lefelé szűkülő kúpfelület alakuljon ki körbe.
Hogy lentről lehessen tudni, hol van a széle, sarka a nyílásnak, fentről valaki
ledughat drótdarabokat a sarkoknál merőlegesen a táblára. Így a vágás úgy lehet
a nyílás szélénél, hogy mégse szűkíti túlságosan le, de a darab fentről
kivehetővé válik, ha kap valami fogantyút, és ha be van jelölve, hogy merre kell
állnia, ugyanúgy visszarakható, és jól fog illeszkedni.

A le-föl járkálásnál persze óvatosan kell eljárni, mert simán lesodorja az ember
a szélét.