[Epitesz-barkacs] Vaskályhát elzárni...?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 13., H, 11:24:17 CET

Hofferek Attila wrote:

> A fa és szénkályhákban az a jó, hogy lehet a füstszagot érezni,
> előbb fogja elönteni a füst a szobát, mintsem olyan koncentrációjú
> co mennyiség előfordulna.

Sosem mondják meg, hogy akik CO-tól meghalnak, azok dohányosok-e. Pedig lehet,
hogy van összefüggés: a dohányosok lehet, hogy nem éreznek meg olyan szagokat,
amiket a nemdohányosok megéreznek, és időben lépnek.

Ez csak egy ötlet, lehet, hogy nem igaz.

Nekem vannak emlékeim cserépkályháról, amikor már szar volt. Kénhidrogén szag
jött belőle, fater-mutter nem érezte. Ők csaknem láncdohányosok voltak. Végül
annyira tömény lett, hogy csak megérezték, és át lett rakatva a kályha.

Fogalmam sincs, mitől keletkezett a kénhidrogén.