[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2012. Feb. 13., H, 19:27:07 CET

Ha nem csal a szemem, 2012. február 13. hétfő 15:46 keltezéssel jhidvegi
alábbiakat küldte drótpostán:
Hali!

> Erre nem is gondoltam, szóval maga a vízóra nem bírja a fagyást?
Nem bizony. Nekem a telken 1,5 méter mélyen van szigeteletlen fedővel ellátott
aknában. Néhány éve ősszel elzártam az óra előtt bejövő csapot, majd
kinyitottam az egyetlen (akna tetején lévő) kerti csapot. Elvileg
víztelenítettem a rendszert. Ennek ellenére tavasszal azzal kellett
szembesülnöm, hogy az óra szétfagyott.
Na és hiába van a szabványnál mélyebben, a szolgáltató kifizettette velem az
új órát.

jókat:
 .~.
 /V\