[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Feb. 13., H, 19:29:30 CET

2012.02.13. 19:15 keltezéssel, Cser Tamas írta:
> ha nem hagyja jóvá az illetékesük, akkor nem költöznek bele
>
> http://vizmuvek.hu/files/public/Fovarosi_vizmuvek/tarsasagi_informaciok/pdf/locsme/muszaki_leiras_(kerticsap-mero_kialakitasok).pdf
> a 4.oldalon a 2.ábra
>
> vagy ÉME engedélyek ketyere (ami a flexibilis téma)
> http://www.compteur.hu/egyebterm/vizoraaknaism.pdf
>
> szóval a beköltözés előtt "jóvá kell hagyatni velük"
> ha viszont elfogadták, és beköltöztek, akkor az "felszentelt":-)

Fagyásra is, és arra az esetre is, ha nem használod, de vizet hagysz benne?
Szerintem ezek csak technikai minimumok, hogy ők beleköltözzenek.

"Fagyveszélyes  időszakban  (általában  októbertől  a  következő  év
márciusáig)
a  víztelenítés elmulasztása miatt keletkezett károkért minden felelősség a
Fogyasztót terheli!"

Amúgy eddig főmérőről volt szó, nem kerti csapról.

Az viszont elkerülte a figyelmemet, hogy neked milyen mélyen van ez az
egész, meg hogyan van kialakítva?