[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2012. Feb. 13., H, 19:31:27 CET

Ha nem csal a szemem, 2012. február 13. hétfő 18:21 keltezéssel Hofferek
Attila alábbiakat küldte drótpostán:
Hali!

> Itt ugye arról van szó, hogy TE építesz egy vízóraaknát, amibe ők
> beleköltöznek, majd ez elfagy. Nem is biztos, hogy nekik ügyük, vagy
> kötelességük ellenőrizni, hogy az szabványos-e, ez az építő dolga szerintem.
Már bocsi, de a vízvezeték a mérőig (beleértve az órát is) a szolgáltató
tulajdona. Amennyiben ő beteszi egy olyan aknába, amely nem felel meg a
szabványnak (tehát nem kellő körültekintéssel jár el), milyen alapon fizetteti
meg a saját hülyeségének árát a megrendelővel?

jókat:
 .~.
 /V\
/( )\ Zsiráf