[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 13., H, 19:38:25 CET

hááát, találtam néhány nemcsak fővárosi hírt

http://www.pannon-viz.hu/index.php?hlid=430
Érdemes védekezni, közel huszonötezer forintba kerül egy elfagyott
vízmérő pótlása, amit a fogyasztóknak kell kifizetni, hiszen ők a
felelősek a vízmérő fagyvédelméért.

http://www.ervrt.hu/adatok/fagyott_vizora_mini.jpg

most néztem meg, ilyen szétrepedés nálam még nincs