[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 14., K, 06:56:06 CET

akkor annyival egészíteném ki, hogy az utcán levő
csapot is el kellene zárni, mert az utcán levő vezetékben
mozgó víz a te levegődet apródonként bekeveri
(mint egy régi hidroforban), és egy idő után vizes lesz az
egész levegős szakasz

van-e jogod az utcai csapot (amivel a csak hozzád menő van elzárva)
elzárnod ?