[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 14., K, 20:47:04 CET

jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2012.02.14.:

> Valszeg korábban nem fagyott el neki sosem.
> A változás anyagi eredetű: marha drága lett a víz, ezért nem használják,
> csak
> elenyésző mértékben (le is írta, időnként megtölt vele egy kannát). Szóval
> most
> már van ideje befagyni, régen nem volt.

1988-ban 0,40 Ft/m3

2011-ben 186Ft+áfa

2012 -ben 186+áfa  + csatorna nincs az utcában, mégis lesz márciustól
              377+áfa --> (186+377)*1,27 = 715 Ft/m3 +200Ft/hó alapdíj
isten bocsássa meg, csak a főzéshez lesz csapvíz,  a többi ásottkútból lesz

a 2011-es árak mellett még "dőzsölhettem", 2012. márciustól már csak
alig telik rá