[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 15., Sze, 12:26:57 CET

vajk fekete wrote:
> ugy tudom, ha van csatorna, de nem vagy rakotve, es nincs sajat
> szennyviztisztitod sem, akkor ez a dij identol durvan felmegy, hogy
> azonnal akarj rakotni.

Na de csak egyfélét kell fizetni, vagy kétfélét (a talajterhelésit meg a
szippantásit is)?

2011-re már megkaptam a talajterhelésit bevallás papírjait, a 2010-eshez képest
még nem ment fel.

Azt kell kikutatnom, hogy mik a rákötés feltételei. A csatmű honlapján
megtalálhatom? (Még nem kerestem, de most, hogy témába jött, keresni fogom, de
hátha itt valaki csípőből tüzel a témában.)