[Epitesz-barkacs] Ponthegesztés pótlása

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Feb. 19., V, 14:43:39 CET

ez rozsdamentesbol van? mert regen alubol volt.

ekkora vasakat forrasztani csak langgal van eselyed, oriasi teljesitmeny kell hogy gyorsabban tudd melegiteni mint ahogy a test viszi el a hot.
en azt probalnam, hogy a lemezre lukat furni a hegesztes helyere, odaszoritozni pozicioban, es a lukon at valami kis gazos szurolanggal melegitve ezustos forrasszal megkuldeni.

ha alu, akkor nagyon nem ertem az egeszet.

vajk