[Epitesz-barkacs] szintén kávéfőző

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2012. Feb. 20., H, 02:22:58 CET

Sziasztok!

Nekem is meggyűlt a bajom a kávéfőzővel.Ez egy Hausmeister tipusu olcsó kis presszógép. Az lett a rögeszméje, hogy  a beletöltött vízből csak cirka egyharmad jött ki, aztán csak gőzt fújt.
Szétszedtem, vagy háromszor, mire kipattant a fejemből az isteni szikra. A búvárcső (ami esetünkben sima műanyag cső) tövénél volt egy pici luk, amin képes volt a gőz távozni. Ez feltételezésem szerint rásegítésként van, növeli a kiáramló forróviz nyomását. No én ebbe a kicsi lukba becsavartam egy szintén kicsi csavart. Miután így ledugóztam, kávé nélkül bekapcsoltam és láss csodát, a teljes vízmennyiség kijött, mégpedig olyan hamar, hogy kérdőre vontam a kijött víz melegségét. Ellenőrizve kiderült, hogy megfelelően meleg.
Kérdésem annyi, hogy vajon azt a célt szolgálta-e a kicsi luk, amit én tippeltem, valamint fel fogok-e robbanni vele a rendszeres használat során, avagy nem. Persze én bízom a tetejében levő biztonsági szelepben.
Holnap pedig kipróbálom kávéval is, vagy szólok az asszonynak,  próbálja ki ő. ;-)

Misi