[Epitesz-barkacs] optikai vízmérő leolvasó bot

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 22., Sze, 20:12:06 CET

nagyot néztem, hogy létezik az
" optikai vízmérő leolvasó bot "
és az ára meg méginkább tágra nyitotta a
szememet, ez 30E - 36E HUF + sarc áron van

igazából  a  nagyítónak a vízórától való távolsága
érdekelt volna, hogy ne nekem kelljen kikísérleteznem,
hogy ha 2hetente - havonta 1 alkalommal meg akarom nézni,
esetleg a 4 kis mutatót is le tudjam olvasni
lemászás nélkül

amit a vízóraleolvasónál láttam, az eléggé barkácsnak tűnt,
fekete szigetelőszalag, stb, szóval ezt ultrabarkácsosan
megoldhatónak gondolom.

láttátok ti is ezt a ketyerét közelebbről ? ( mert állítólag
az összes vízóraleolvasónak van ilyet )

mintha kb 20-25cm távolságra teszik a bot végétől