[Epitesz-barkacs] hocserelo saccolas

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 26., V, 14:52:20 CET

ja, most jut eszembe, hogy a kb 24kW-os gázbojlerekben
a HMV-t egy " bitermikus hőcserélőben " állítják elő

kívülről úgy néz ki, mintha csak 1 hőkígyó lenne, de 2 helyett 4
csatlakozás lenne rajta

jól gondolom, hogy ennél a gázfüst egy vastagabb csövet melegít,
és a vastagabb csőben levő vékonyabb csöbe a két cső
közötti fűtővízzel adja át a hőt ?