[Epitesz-barkacs] hocserelo saccolas

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 26., V, 20:52:44 CET

most találtam egy leírásban az alábbi 2 mondatot

" Mivel a T2 kazánok új bitermikus hőcserélővel készülnek, a külső
köppenyben áramló fűtési melegvíz gyorsabban felmelegíti a belső
köppenyben folyó használati melegvizet. A folyamatláng
szabályzásnak köszönhetően nincs durva hőmérséklet ingadozás."

tehát a meleg fűtővíz nem sík lemezeken, hanem csövön találkozik a
HMV-vel :-)  egy újabb érdekességet tanultam mag :-)