[Epitesz-barkacs] mosó-szárító gép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 29., Sze, 18:50:09 CET

Hofferek Attila wrote:

> Nem tudom mennyibe kerülhet egy új sapka, de egy mosást
> meg a többi erőforrást, amit a régi összehúzatására pazarolsz,
> vetekszik vele. Talán.

Ezt ajándékba kaptam régebben. Vastagabb, nem natúr sima kötött sapka. Nem
tudom, mennyibe kerülnek mostanában a sapkák.

(Most, hogy belegondolok, én még a büdös életben nem vettem sapkát, mindig
ajándékba kaptam. Van egy csomó. :-) Egy ideje nem kapok, mert kiszálltam a
karácsonyi buliból - hálistennek.)

Mennyibe kerül egy jobbfajta téli sapka? Na jó, rákeresek a neten.