[Epitesz-barkacs] kinai felhokarcolo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Jan. 9., H, 18:32:07 CET

Zsiráf wrote:

> Előregyártott elemekből nem nehéz.

De nem is könnyű! Ezt valami profi mérnökcsapat nem ennyi idő, hanem jóval
hosszabb alatt apróra megtervezte, és előre megszervezték az egészet. Ez kb
olyan, mint valami sportesemény. Sok értelme nincs, csak egyfajta villogás.
Kínára jellemző mostanában. Náluk üzemel a leggyorsabb vonat is, ha jól tudom.
Ők a legnagyobb létszámúak, és millió dologban szeretnének szintén a legekbe
tartozni. Végülis ez nem káros talán.

> a panelek legyártásának idejét, azt mibe számítják bele? Mert azt
> ugye senki nem gondolja, hogy azokat is ama két hét alatt gyártották
> le.

nem hát, de elvileg ezt is meg lehetett volna szervezni úgy, hogy a területet
körbeveszik a paneleket legyártó üzemekkel, ahol úgy mennek a dolgok, mint az
F1-ben a kerékcsere. Mindenkinek egy határozott dolga lenne, amit nagyon
begyakorolva marha gyorsan meg tud csinálni. Szerintem ilyen rekord is
előbb-utóbb napvilágot fog látni. :-)
Persze akkor meg azt lehet felvetni, hogy az acélprofilokat előre legyártották,
vagy a vasat előre kibányászták... :-)