[Epitesz-barkacs] !

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Jan. 31., K, 19:42:05 CET

vajk fekete wrote:
> az en almom, ha uj hazat epitenek, ennek a tovabbfejlesztese.

Én meg jól elfilóztam ma, amikor az egyik műsorban (hátizsák alcímmel)
beszélgettek egy leányzóval, akit a hix tippen már a 90-es évek közepe táján is
láttam. Akkoriban roppant érdekes írásokat küldött be a hix-tippre a kenyai
élményeiről. Később képeket is láthattunk.

Azóta a csaj azt határozta el, hogy felkeresi a világ összes országát. Már közel
jár a 100-hoz. A fenti interjúban Bhutan-beli élményeiről beszélt. Nekem az volt
az érdekes, hogy már olvastam az írásait, láttam képen fiatalabban is, meg most
is, csak a hangját nem hallottam még - eddig. Kisgyörgy Éváról van szó.

Hogy jön ez ide?
Hát úgy, hogy én is, meg ahogy látom, sokan mások is szinte bebetonozzák magukat
egy pontjába a földnek, míg mások, mint ez a csajszi is az egész világot, ami
hozzáférhető számára, a nyakába veszi.

Persze gondolom nem családos, és ő is meg fog öregedni, bár lehet, hogy még
messze nem késő, és fog családot alapítani. Meglepne, ha sokáig tudna egy
helyben lenni. Nem tudom, hogy fog utazni a továbbiakban, ha lesz családja. Vagy
van? Nemtom, de kisgyerekkel nem lehet így utazni, bár ha a férj neveli....

Bocs, hogy eltértem a témától.