[Epitesz-barkacs] Szivas vizszerelessel

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Júl. 21., Szo, 15:13:58 CEST

2012.07.21. 14:32 keltezéssel, Endre Szabo írta:
> Szívok, mert teflonnal szivárog, most próbálkozom gumiámal, hátha...
>
> Szal ezeket a menetes idomokat hogyan lehet jól összetömíteni?
>
> Mi a vízszerelő módszer?

Teflon szalag jó az, menetirányba kell tekerni, és meglehetősen sokat,
annyit tekerj rá, amíg már a menet szinte nem is látszik, és akkor amikor
tekered rá, csak odafelé tekerd, visszafelé egy szögpercet sem.

Nekem egy tekercs teflon szalag kb 3-4 colos menetre elegendő.

Csinálhatod kóccal meg szilóval is, a faggyúnál jobb. Feltekered szépen
a kócot, lekened szilóval és mehet a menet.