[Epitesz-barkacs] Szivas vizszerelessel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Júl. 21., Szo, 15:47:10 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Csinálhatod kóccal meg szilóval is, a faggyúnál jobb. Feltekered
> szépen a kócot, lekened szilóval és mehet a menet.

Pontosan, én is ezt használom. Valahonnan akadt egy adag kóc, ha 100 évig élnék
még, akkor is elég lenne. Sziló vagy efféle meg mindig van.

Kell még egy fűrészlap, amivel megkarcolgatom az apamenetet, hogy ne akarjon
semmiképpen betekeréskor a kóc együtt tekeredni az anyamenettel.

Némi gyakorlattal kialakul menetfajtánként, hogy mennyi kócot kell odatekerni.
Nem sokat általában, de azért a menetek kb legyenek tele.