[Epitesz-barkacs] Szivas vizszerelessel

Endre Szabo stgellertfoto at gmail.com
2012. Júl. 21., Szo, 17:23:34 CEST

Egyelőre az egyik felét gumiámoztam, úgy nézem, az már nem szivárog.
Most megpróbálom a másik felét.

Lehet, teflonnal is jó lett volna de az előbbi leírások szerint
keveset használtam belőle.

(ui a bojlert tákolom hozzá a vízvezetékhez meg a csaphoz, sok
átalakító menettel, mert a fali vízcsonk 1/2es, a bojler bemenő meg
kimenő ág 3/4es, a csaptelep meg persze 3/8os, ha bármi elírás van,
javítsátok:-) )