[Epitesz-barkacs] Szivas vizszerelessel

Endre Szabo stgellertfoto at gmail.com
2012. Júl. 21., Szo, 19:26:05 CEST

Köszi! Köszi! (vagyis mindenkinek:-) )

Vettem loctite 55öt, ha kell, de egyelőre úgy néz ki, a gumiám
megfogta. Leírom, hogyan dolgoztam a gumiámal, hátha másnak is jól jön
(vízhez ajánlottat használtam, mert van gázos is).

Kinyomtam az ujjamra, és megkentem a menet tetejéig, mélységéig -
mittomén hogy írjam le, a lényeg, hogy nem hagytam, hogy kitüremkedjen
annyira - mindkét alkatrész menetét és utánna jól egymásra kontráztam
őket. 1 órát békénhagytam és utánna nyomáspróba.