[Epitesz-barkacs] Szivas vizszerelessel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Júl. 22., V, 10:55:29 CEST

Endre Szabo wrote:
> Ma reggel volt már intenzíven használva, nem szivárog!
> Egyelőre jónak tűnik a gumiám, majd írok egy hét múlva, addig mi az
> eredmény:-)

Ha volt gumiám, legalább valami cérnát kellett volna az apamenetbe tekerni,
mielőtt megkened gumiámmal.
A tiszta gumiámos szereléssel az lesz a baj, hogy ez ugye szépenkikeményedik, és
bár tök jól tömít, amíg meg nem mozdul, de ahogy véltenül bármtől megmozdul,
akkor elválik valahol a felülettől, és elkezd gyöngyözni.

A kócos móka pont azért jó, mert marha keményen meg tudja fogni az egészet.
A marhafaggyús meg talán azért, mert az utólag is tekergethető, nem fog folyni.
Az nem köt meg, mint a sziló.

Én szilót használok olajra, mert azt tapasztaltam, hogy ez olajban úgy megdagad,
hogy még. Szóval, ha belemászik a menetek közé az olaj a kóc segítségével, az
ott található sziló meg fog dagadni, és még jobban tömít. Eddig (sok év) bejött.
Vízre is, bár van marhafaggyúm is, de a sziló mindig kéznél van. De sosem
tekergetem utólag a menetet, az kétségtelen.

Írtad, hogy megkontráztad. Ez lehet, hogy megoldja az utólagos el nem mozdulást,
akkor lehet, hogy sokáig jó lesz a tisztán sziló is.