[Epitesz-barkacs] Szivas vizszerelessel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Júl. 22., V, 15:39:13 CEST

Endre Szabo wrote:
> Aha értem már. Hát jól megkontráztam, így elvben nem fog mozogni, ha
> mégis akkor meg előveszem a loctite55-öt.

Közben megnéztem, mi is ez.
Vazze, ha már van, miért nem használtad? Láttam a bemutató videót az oldalukon,
alig kell belőle valamennyi. Nem tudom, egy adagban mennyi van, de lehet, hogy
rengeteg kötésre elég.

A kóccal szemben az az előnye, hogy sokkal gyorsabban és tisztábban lehet vele
dolgozni, ha igaz, amit írnak (én elhiszem). Annak jó, aki sokat melózik vele,
és számít az idő is. Meg annak, aki már rááldozta a pénzt, és megvette. :-)