[Epitesz-barkacs] Kad epites hazilag

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Júl. 23., H, 01:42:09 CEST

Hali!

Nem feltétlenül kell gel-coat, főleg ha nem sablonban alakítod ki. Epoxy
gyantából eleve vízálló lesz, és töltőanyagos expoxval már eleve elég sima
felületet lehet csinálni, és az akkor még festhető és polírozható.

Persze a gel-.coat is polírozható nagyon fényesre, nincs azzal semmi baj
szerintem.

Szabolcs