[Epitesz-barkacs] Kad epites hazilag

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Júl. 24., K, 03:56:56 CEST

Hali!

Akkor inkább rétegeltlemezből meg faanyagból egyszerűbb és könnyebb. A
jól megcsinált üvegszövetes anyag baromi erős, nem kell abba vas. A
szabadon álló vasakra nehzé rárakni az üvegszövetet, annak egybefüggő
felület kell. De ha csinálsz vázat pl. rétegelt lemezből, arra húzol
furnért, majd arra laminálsz üveget, az teljesen jó.

Szabolcs