[Epitesz-barkacs] szuper kromofág

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Júl. 25., Sze, 12:13:09 CEST

Hofferek Attila wrote:
> ...ami viszi is le a festéket, nem csak drága ivóvíz, hol lehet venni?
> Állítólag be van tiltva, vagy ilyesmi, eu szinten, de nehogy egy
> eugyalázó mailt is meglássak... szóval pult alatt ki árul még?

Ezt sajnos nem tudom, a betiltásról se tudtam.
De régen használtam, méghozzá fémre, tehát elvileg nem ihatta be. Aztán amikor
újra le kellett festenem (ezért szedtem le a régi festéket), meglepődtem, hogy
az új festék is jön le, hólyagosodik stb.

Biztos valamivel még le kellett volna mosnom, akár vízzel, nem tudom, ami
leviszi a kromofág maradékait.

Fánál pl lehet, hogy be is issza valamennyire, és ki kell találni, mivel lehet
közömbösíteni.

Kíváncsiságból rákerestem, és lehet azt kapni!

http://www.kohazy.hu/?id=termekek&product=kromofag-festeklemaro-1-l&art_id=14728&hj=0&nyelv=hun

Ez a kőházy a volt alfa festékáruház helyén van.