[Epitesz-barkacs] faragasztó

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Júl. 30., H, 22:33:43 CEST

2012.07.30. 22:22 keltezéssel, vajk fekete írta:
> gondolom az 5-6mm-t ugy ertetted hogy a keresztlec vege, es a
> fuggoleges lec oldala kozott.

ugy

> a ragasztot nem oda kellene tenni, hanem a csaplyukba, hogy a csap
> legyen nagy feluleten ragasztva. az a par cm2 ami a vege/oldala, az
> keves, es raadasul a butu ragasztas nem tul eros.
>
> adott festeket nem ismerem, de mindenkeppen meg kell nezni a gyarto
> milyen alapozast ajanl. ha regi szetszaradt cuccrol beszelunk, jolesne
> neki egy komolyabb adag lenolaj, viszont nemtudom arra lehet-e a
> vizbazisu festeket tolni.

Sima oldoszeres trinat alapozot ajanl. Nincs vizes alapozo a trinat aquahoz.
Nem akarnam osszeolajozni a cuccost, es minel vekonyabb festeket akarnek
felkenni, hogy mukodokepes maradjon a lamellas resz, alapozni higitott
aquaval
szerettem volna, utana meg egy kestapaszos tamadas utan egy reteget
szerettem volna felkenni. Nagyon agyhalott otlet?