[Epitesz-barkacs] áthidaló

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2012. Jún. 5., K, 13:29:24 CEST

Bocs', ha téma volt már, akkor jelezzétek és rákeresek!

Tanácsot kértek tőlem, ezért esetleg nem tudok minden információt, az is
a kérdések közé tartozik, hogy mit kérdezzek.

A feladat: egymás mellé épült két lakás közé kell átjáró ajtót csinálni.
Az "egymás mellett" úgy értendő, hogy mintha közös lenne a fal, de
állítólag az két külön felhúzott 25-ös téglafal, ezt mondtam, hogy
derítsék fel.

Ha egyébként mehet a dolog, milyen megoldást javasoltok áthidalónak?
Számtalan megoldás jutott nekem is eszembe, attól függően, mik a konkrét
körülmények, de különösen ha valaki csinált már ilyet, szívesen olvasnám
a tapasztalatait.

Köszönettel
pi