[Epitesz-barkacs] kád

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Jún. 19., K, 16:27:55 CEST

Emberek!

Mi a tapasztalatotok az akril kádakkal?

Elkezdett ereszteni a kádunk túlfolyója, így muszáj kibontani a kád
falazatát, és akkor már egyúttal vennék egy rendes kádat is. Az akril a
menő, lemezkádat csak elvétve találni, de félek, hogy
karcolódik/reped/törik/elszíneződik.
Egy nagyobb, 180 centi hosszú kádat vennék, acéllemez kádból vannak a
németek, aranyáron (170e), illetve találtam egyet, amit portugálnak
mondanak, csak 35e, de nem tudom mennyire lehet problémás ha pl. a
zománcozása nem tökéletes.
Aztán van még a 100 kilós műmárvány magyar gyártmányú kád, azt meg csak
Szegeden és Pécsen lehet megvenni.

--
Gábor