[Epitesz-barkacs] kád

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Jún. 19., K, 21:48:30 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> Szerintem is valami gagyit vett. Nálunk nem koszolódik jobban, mint
> egy fém kád szokott. (Mondjuk lágyított vizünk van, ami nyilván
> belejátszik a dologba.)

Lehet. Nem akarok a srácnál nekiesni a probléma boncolgatásának, de nincs az se
kizárva, hogy nem mindegy, mit használnak. Hogy a mosdószer kicsapódó cumót
képez, mint pl a szappanok, vagy oldatban tartja, amit levitt. De asszem máris
túl lett ez a része tárgyalva. Csak meglepett, ahogy kikelt az akril kád ellen.

Meg az is lehet, hogy a barátnője, akié a kád, jól kisuvickolta egyszer
valamivel, ami a felületet megbontotta, tapadóvá tette, millió kis karc, ami nem
is tűnik karcnak, csak ha jól megnézi egy erős nagyi tóval. :-)