[Epitesz-barkacs] vízoszloplengés Re: vízcsőben lengedezes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Már. 7., Sze, 02:02:03 CET

Cser Tamas wrote:
> a kuktaszelep lukméretéhez hasonló a WCszelepek közül a
> "jakab szelep", ami a kis lukat gumival zárja el.
> (azaz nem fém-fém)

Igen, az már más. Nem is ereszt, de ha mégis eresztene, nem történne baj, mert
max folyik a wc-tartályból lefelé a lé.

> a hosszú kar az úszóval megfordul, a fölfelé mozduló rúdra
> súlyokat tudok akasztani

Az elavult, régi módszer, vagyis hát ennél ez van. Az újabbaknál lehet valami
műanyagmenetű cuccon állítgatni tetszőlegesen a lehetséges határok között a
vízszintet. Meg mintha olyan is lenne, ami kétféle ürítési módot tud, a teljeset
meg a részlegeset.

Nekünk itt egyszerűbb van, de máshova helyezett súllyal én is elértem, hogy egy
natúr húzásra nem ürít teljesen, de ha húzva tartom, akkor igen. Na meg ha
felnyúlok, kézzel egész rövid idejű öblítést is csinálhatok.