[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Már. 18., V, 08:55:17 CET

2012.03.18. 8:42 keltezéssel, Beka írta:
> Például körfolyosós bérházban
> a korláthoz lakatolni a biciklit, vagy ugyan itt
> teljes szélességében elzárni az utat virágokkal.

Ezzel a bicikliodaláncolással nekem is van élményem,
feleségem keresztanyja kerekes székben él, és egyszer
vittük haza, tolnám a lakásához a körfolyosón, de ott
egy bringa a korláthoz lakatolva. Attila okos, ügyes és
vidám srác, kifordította a bringát, hogy kifelé lógjon
a gangon, ne bent álljon, egyből elfértünk. Persze előtte
a tiszteletkörök megvoltak, becsöngetés, stb, de nem
volt otthon a tulajdonos. Az arcára azért kíváncsi lettem
volna amikor meglátja a bringáját kifelé lógni a láncon :)