[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Már. 18., V, 11:34:56 CET

Zsiráf wrote:

> Eddig még. Ahogy azonban a dolgok haladnak, várhatóak ilyen jellegű
> szabályozások is.

Lehet, de elég keveseket fog érinteni, mivel a zöm gázzal fűt, szóval nem tárol
tüzelőt. Ezek meg sokkal több gondot okoznak, főleg a régiek a szar
berendezéseikkel meg még szarabb kéményeikkel. Nekem gyanús, hogy ezzel kezdik.

Habár az energiaárak miatt egyre több helyen térnek át a tüzeljük el még a
szemetet is módira, szóval nem lehetetlen, hogy tényleg erre vonatkozóan is lesz
valami aktivitás.