[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

cst maguspr at freemail.hu
2012. Már. 18., V, 12:53:02 CET

családi házas részen a kaputól a kritikus rész közötti útvonalon 1m széles
járható útvonalat kell biztosítani ( érthetően 2m magasságig )
(persze vannak más szempontjaik is, de azokat megérzésem szerint
"kielégítettem", az 1m -t még előtte megtudtam, azt a bejárás előtt
már lerendeztem )

én a mobilkazános ketyere miatt kértem egy tűzmegelőzési bejárást,
( most január végén, az új tüzesvilágban )
hogy rendben van-e minden, vagy van-e még valami megtennivalóm ?

ez az új szabályzat van vagy 70oldal, nem volt kedvem végigelemezni,
rákeresni a rám vonatkozókra, de azt hiszem, lényeges lenne egyszer
elolvasnom...