[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Már. 19., H, 09:40:31 CET

> Te is ugyanazt gondolod, írod, amit én....

Volna egy dohányzással összefüggő kérdésem. Komolyan nem értem.

Van egy nemdohányzó hely, pl egy bevásárló központ. Annak vannak bejáratai, meg
van körülötte ezermillió km2 szabad tér.

Miért vonzza a dohányosokat ezeknek a bejáratoknak a környéke? Rengetegszer
látom, hogy ott tömörülnek, és egy tömény undorrá teszik az egész bejáratot. Nem
arról van szó, hogy be akarnak menni, de előtte még elszíjják a bűzrudaikat,
hanem direkt azért mennek oda, hogy ott dohányozzanak. Állnak néha csoportosan,
holott az egy szar hely, nincs ott semmi érdekes, még motorral is beállnak, hogy
ott pöfékeljenek. Képtelen vagyok ezt megérteni.

A lakótelepen is volt ilyen jelenség. Lejöttek a dohányos lakók, megálltak a
bejáratnál (nem odébb), néha annyira tömören, hogy a bejutás is nehézkessé vált,
és ott pöfékeltek. Pedig ott volt a ház előtt a park, voltak padok, nagy tér,
vagy a járda, vagy bármi, de nem, nekik a bejárat előtt kellett tömörülniük, ami
mint egy mágnes a vasport, húzza oda őket. Miért?