[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2012. Már. 19., H, 12:19:37 CET

Ha nem csal a szemem, 2012. március 19. hétfő 09:35 keltezéssel jhidvegi
alábbiakat küldte drótpostán:
Hali!

> Lehet, hogy nem lesz bírság, de ha lesz tűz, vagy valakinek az eü lehozása
> nagy akadályokba ütközik, és bebizonyosodik, hogy ezek miatt, akkor utólag
> is jócskán perelhetőkké válnak ezek a kirakosgatók.
Na itt kezdődik a probléma. Nem perelhetőkké kell válniuk, hanem legyen
egyértelmű a jogszabály, hogy ilyen esetben pl. ki kell fizetni a tűzoltás
összes költségét.
Csak és kizárólag ebben az esetben fognak tenni azért az emberek, hogy be is
tartsák a szabályokat.

Saját példámon tudom, mert ahol most lakom, szintén tele van a lépcsőház
virágokkal (ami alapjáraton nekem tetszik egyébként) a falakon képekkel. A
hétvégén jeleztem néhány lakónak, hogy hallottam egy infót, mely szerint ilyen
és ilyen jogszabály alapján a kitett cuccok miatt bírságolhatnak.
Azt mondták, hogy akkor majd megfellebbezik. Ja és a legszomorúbb, hogy köztük
volt a közös képviselő is.

jókat:
 .~.
 /V\