[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Már. 19., H, 17:56:53 CET

Zsiráf wrote:

> Van a környéketeken "doháynbokor"? Szedj le róla néhány levelet,

Nincs.

De ha lenne, a kísérletet (próbaégetés) elvégezném. Csak azért, hogy kiderüljön,
van-e valami alapvető különbség, van-e valami anyag a dohányban, ami miatt én
undorodok tőle, a dohányosok meg direkt ezt szeretik. Mert hogy senkinek nem jut
eszébe a mezőn kaszálni, abból cigaráttát sodorni. Vagy akárcsak tudomisén
cseresznyefalevelet, vagy más, spéci módon válogatott, de hétköznapi növények
levelét senki nem szedi össze azért, hogy cigarettát sodorjon belőle, vagy pipát
tömjön meg vele.