[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Már. 19., H, 20:44:02 CET

vajk fekete wrote:
> lattal mar embert aki ment kifele cigizni, de mar a liftben a
> szajaban a cigi, kezeben a gyujto? mar az ajton belul ragyujt,
> benntartja, es mar kint van mire az elsot kifujja. az egy durva
> fuggoseg. az elso meteren ragyujt ahol lehet, es utanna meg mar minek
> menjen tovabb.

Ezek nem bentről jönnek, és így gyújtanak rá, hanem azért mennek oda, hogy ott
dohányozzanak. Bemenni sem akarnak, nem is voltak benn. Megfigyeltem pl a teszkó
vagy a campona másik végének a bejáratánál, vagy valamelyik közbülső bejáratnál.
Tényleg durva függőség.
Amikor még busszal jártam, inkább azt figyeltem meg, hogy még egy utolsó
kurvanagyot szippant a bűzrúdjából, felszáll, és fent kiereszti. (Volt már olyan
gondolatom, hogy torkon ragadom, hogy ne tudja kiereszteni. :) )

> es egy tarsas dolog is, ritkan latsz olyat, hogy ket
> manusz egymastol 10 meterre dohanyzik, a kovetkezo melle fog allni
> bagozni.

Hát basszák meg! (Ez őszinte düh.) Mit szólna a t. társadalom, ha valaki
megállna a bejáratnál kiverni a farkát, aztán melléállna másik, aztán
harmadik..., mondván, hogy társas élvezkedés. De lehetne így hugyozgatni is.
Hallottam olyat régebben valakitől, hogy "a közös pisilés erősíti a barátságot".
Nosza!

> es kell a szelarnyek, egy fal mellett jobb mint a semmi kozepen, a
> falnak neki is lehet dolni, lehet nezni kozben a ki-be maszkalokat,
> stb.

Vagyis eszükbe se jut, fel se merül, hogy másokat marhára zavarnak. Vagy lehet,
hogy kizárólag engem? Mert az nagyon ciki.