[Epitesz-barkacs] vörös kakas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Már. 23., P, 10:20:56 CET

Zsiráf wrote:

> Kicsit belelolvasgattam a jogszabályba még a múltkor. Természetesen
> ez a közlemény bizonyos tekintetben ellentmond annak.
> Tényleg nem tudom mit csinálna a katasztrófavédelem, ha tömegével
> adnának be kérlemeket?

Kicsit a szemléletünknek kell megváltoznia.
Számos országban vannak olyan jogszabályok is érvényben, amik valahogy
ottfelejtődtek, vagy szándékosan megőrzik azokat, mert valami múzeális értéke
van. Természetesen senki nem tartja be, és nem is ellenőrzi.

(Múltkor erre a muzeális jogszabálymegőrzésre hallottam példát, csak
elfelejtettem, mi volt az.)

Hiába no, az emberi szabályok nem lehetnek tökéletesek a legnagyobb jószándék
ellenére sem, hátmég, ha nincs legnagyobb jószándék!

Arra viszont jók, hogy ha a hatóság valakivel ki akar cseszni, akkor tudjon.