[Epitesz-barkacs] drainlemez

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2012. Május. 3., Cs, 09:28:48 CEST

A terasz egy téglalap, aminek 3 oldala nyitott (korlát van rajta). A két
szélső oldalához már kész az alu, ami oldalról a kavicsot is megtartja,
de elől eléggé problémás. Ott kellene a csapadékvíznek távozni, a
kavicsnak meg nem távozni :) Tehát ez egy T alakú lemez lenne, a szára
lecsavarozva a padlóhoz, az felfelé álló része kifúrogatva, amin a víz
kifolyik, az alsó része kicsit megtörve, hogy vizorként bevezesse a
csapadékot az ereszcsatornába. Csakhogy a bazaltágyazat az legyen
aprószemű, viszont a lemezen a furatok legyenek nagyok, hogy ne
torlódjon a víz. Berakhatok valami szűrő-féle anyagot, pl. geotextilt,
csak akkor félek, hogy eliszaposodik egy idő után, ott összegyűlik a
por, amit az eső kimos, és nem fog már rendesen átfolyni. Talán valami
sűrű szövésű rács jó lenne oda -csak ez a sok tökölés nem lenne, ha maga
a kavicságy sem lenne.

Gábor