[Epitesz-barkacs] Autogumi felfujas, ezt tenyleg lehet igy?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Május. 4., P, 15:48:08 CEST

en meg lattam gyari szazeves profi teherauto kerekszerelo szettet, ami ugyanigy mukodott, csak egy 10-20 literes kezben hordhato tartalyt kellett elore felkompresszorozni 10barra, es annak a csoret a perem ala dugva raboritani a sok levegot. mert a szelepen meg slagon keresztul nem trivialis gyorsabban tolni bele a levegot mint ahogy a peremen szokik.

a youtubeos tuningbuzik azert csinaljak, mert a szeles felnire tesznek keskeny gumit, mert allitolag az szep, es ez valami stilus, es ott is megvan ez a nem tudod eleg gyorsan pumpalni problema.

vajk