[Epitesz-barkacs] Kerítés betonozás nélkül

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2012. Május. 8., K, 21:48:25 CEST

A rázkódás mennyire volt elviselhető? Ha mondjuk 100 oszlopot akarnál
leverni, kibírnád?
Azt is el tudom képzelni, hogy kitaláltak már olyan szerkezetet, amit
ráhúzol az oszlopra, és úgy ugrál rajta. Csatorna fúrót láttam már
ilyet, elindították kinn az utcán egy jó mély gödör alján , és
szépecskén bement a kertbe, már csak a csövet kellett beledugni. Csak az
vízszintesen csinálta ezt a lökdösődést.

Gábor