[Epitesz-barkacs] Kerítés betonozás nélkül

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2012. Május. 9., Sze, 10:16:07 CEST

Igen, ilyesmire gondoltam. De a nagykalapács pár hetes használata sem
biztos, hogy jót tesz. Sikerült már egyszer a macsétával pár óra alatt
intéznem több hónapra szóló fájdalmakat (mármint a csapkodással, nem
vágtam meg magam)

Gépész kollégák lehet, hogy ki tudnának találni valami excentert, vagy
ilyesmit, ami felemel egy súlyt, leejti, stb.
Végülis egy csőbe ha beraknék egy pár kilós valamit, és egy csigán át
egy kötéllel felhúznám-leejteném, nem lenne olyan fárasztó, mint a
kalapálás. Feltételezem, a nagyobb kalapácsok húzását sem az adja, amit
izomból lefelé menet az ember hozzáad.

Gábor