[Epitesz-barkacs] diszperzit festék eltávolítása vályogfalról

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Május. 16., Sze, 11:05:42 CEST

valyogot vakolni allatira nem trivialis melo, ha a vakolat stabil, semmikeppen nem fognek hozza.

a diszperzit nem olajos! lehet rajta mesz, abba is szokas olajat meg ezt-azt tenni. vagy walkid, az olajos. vagy diszperzit.

diszperzitet leszedni alapos aztatas utan spaklival lehet, de tenyleg kell majd glettelni. aztatas felmosoval vagy teddy hengerrel. ha alatta regi meszfestes van, akkor konnyen fog jonni.

viszont a meszelt falra glettelni sem egyszeru. nekem legalabbis felholyagosodott a glett maga. a spaklival kaparaskor nem kell vigyazni a falra, inkabb a sarkaval bele is huzni neha, hogy atvagja a tobb reteg meszelest, es utanna erre glettelni szepen.

vajk