[Epitesz-barkacs] diszperzit festék eltávolítása vályogfalról

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Május. 17., Cs, 11:07:09 CEST

vajk fekete wrote:
> az acetont azert inkabb ecsetelnem mint permeteznem. elegge illekony
> anyag, ha rendesen porlasztod, nagy feluleten erintkezik a levegovel,
> es elparolog mielott odaerne.

Ezért írtam, hogy a festékszóró nem jó. A permetező elég nagy cseppekkel operál,
azzal nem lenne gond.

Más kérdés, hogy egy permetezőbe 2 liter az bakfity.

Én meg, ha már oldószer, lehet, hogy nitróval próbálnám, bár nem ismerem a
diszperzitet, nem tudom, mi puhítja meg jobban. A nitró kevésbé párolgó talán,
mint az aceton.

A kromofág biztos rém hatékony, de az lehet, hogy festhetetlenné teszi a
felületet. Az inkább valami durván lúgos anyag, meg még a jóég tudja, mi van
benne.