[Epitesz-barkacs] cuccok fára

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2012. Nov. 2., P, 19:18:40 CET

Szia!

Szep tema.
Otletek, gondolatok omlesztve.

 - Ha mar cnc, akkor fekete muanyagbol ki tudod vagni a passzosan beleillo
betetet. Beleragasztod es kesz.

 - Csinaltam ilyet, bukk-be martam szamokat kezbol V hegyu maroval. Utanna
ecsettel ovatosan trinat zomancot csepegtettem bele. Szepen szetfolyt
benne. Ami rossz helyre kerult, azt siman le lehetett csiszolni, nem
szivodott bele. Mostmar ugy csinalnam, hogy valami hig lakkal vekonyan
athuznam a feluletet a maras utan, igy tuti nem szivodik be semmi, es ha
nem kell lakk a feluletre, le lehet csiszolni. (nitrolakk higitva,
masodpercek alatt szarad)

 - kulterre vastag reteg: 1mm vastag (asszem .5-os is van) uv vedett
polilkarbonat lemez

 - ha sikba akarod vele glettelni mindenaron: feketere szinezett valamilyen
2k mugyanta. ha keves kell, akkor epoxy es kesz. ez elott is erdemes
szerintem a feluletet tomiteni valami lakkal. maga az epoxy allati
folyekony, kell a preciz vizszint, de minden lukba belefolyik jol. utanna
meg csiszolas

 - csiszolasnal az is veszely, hogy a tolgy nyilt porusaiba beledolgozod a
fekete csiszolatot. ha az alap rendes kemenyfa, akkor a citlinget javaslom.
(http://www.youtube.com/watch?v=d3sqDWFAA0s)

Vajk